پزشکی 90 یزد
پزشکی 90 یزد

 
*به مامانم میگم من دارم میرم کارواش.میگه ماشینم میبری؟ پ نه پ دارم میرم اونجا دوش بگیرم!

دوستم زنگ زده میگه چیکار میکنی؟ میگم ماشینمو آوردم تعمیرگاه. میگه مگه خرابه؟ پ نه پ. آوردمش تعمیرگاه عیادت دوستای مریضش!

*تو آرایشگاه کار میکردم.از مشتری میپرسم برات ماسک بذارم.میگه ماسک برای جوش صورت واینا؟ پ نه پ ماسک لاکپشت های نینجا!

*به پسرخالم میگم تب کردم.میگه مریض شدی؟ پ نه پ دمای بدنمو بردم بالا ببینم فنش کار میفته یا نه!

*دزد اومده خونمون همه جا رو بهم ریخته.دو تا فرشمونو برده.زنگ زدیم پلیس اومده میگه:خونتون دزد اومده؟ پ نه پ.میخواستیم تغییر دکور بدیم گفتیم شما هم بیاید نظر بدید!

*رفتم کدو تنبل بخرم میگه میخوای بخوریش؟ پ نه پ میخوام براش استاد خصوصی بگیرم زرنگ شه برم اسمشو عوض کنم!

*رفتم ساعت سازی به یارو میگم ساعتم کار نمیکنه.میگه یعنی درستش کنم؟ پ نه پ. باهاش صحبت کنین سر عقل بیاد بره سرکار!

*رفتم دفتر هواپیمایی میگم عجله دارم میشه پرواز امروز شیرازوواسم چک کنید؟میگه اگه جا داشت بگیرم؟ پ نه پ بذار پر شه فردا میام چک میکنم دور هم بخندیم!

*اومدم خونه مامانم میگه اومدی خونه؟ پ نه پ.قبلا اومده بودم الان تکرارش داره پخش میشه!

*رفتم بچه خواهرمو از مهدکودک بیارم.مربیه میگه بچه رو میبری؟میگم پ نه پ همینجا میخورمش!

*رفتم تو خوابگاه دارم گوشت قربونی پخش میکنم.دختره میپرسه نذریه؟ پ نه پ ما با خود گوسفنده مشکل داشتیم.کشتیمش!

*رفتم دستشویی عمومی در میزنم میگم یه کم سریعتر..میگه شمام دستشویی داری؟ پ نه پ اومدم ببینم شما چیزی کم وکسر نداری

*رفتیم تو فرش فروشی طرف میگه:فرش میخواین؟پ نه پ اومدیم یاد بگیریم چه جوری رو این فرشایی که عمودیی بخوابیم!...یاد میدی؟!

*داداشمو بردم بیرون بهش رانندگی یاد بدم.چراغ قرمز شده.ماشینا وایستادن.میگه منم باید وایستم؟میگم:پ نه پ.محکم بزن به ماشین جلوییه.50 امتیاز داره! اگه بترکه میری مرحله بعد!

*رفتم مرغ سوخاری بخرم.یارو میگه همینجوری میبری؟میگم پ نه پ یه شلوار پاش کن جلو مهمونا خجالت نکشه!

*توصف عابربانک وایستادیم یارو میاد میگه شما تو صفین؟میگم پ نه پ وایستادیم که عایربانک ازمون دست جمعی عکس بنداز!

*سوسک اومده تو توالت میگم دمپایی رو بده.میگه میخوای بکشیش؟پ نه پ میخوام بدم سوسکه پاش کنه نجس نشه پاش!

*رفتم گل فروشی میگم ببخشید کاکتوس هم دارید؟میگه واسه دکور میخواین؟ پ نه پ تو خونمون شتر پرورش میدیم.میخوام یه وقت احساس غریبی نکنن.حس کنه خونه خودشونه!

*سوسکه رو کشتم جنازشو ورداشتم ببرم بندازم بیرون.مامانم بین راه نگا میکنه میگه کشتیش؟میگم پ نه پ تو دستشویی خوابش برده بود دارم میبرمش تو تختش بخوابه!

*در پارکینگ و باز کردم برم تو.یارو اومده جلوش پارک کرده میگه میخوای بری تو؟پ نه پ درو باز کردم هوای کوچه عوض شه!


نظرات شما عزیزان:

...
ساعت12:01---17 مرداد 1391
tnx

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در تاريخ دو شنبه 16 مرداد 1391برچسب:, توسط سروش محمدی |
.: Weblog Themes By LoxBlog :.